Писмо Њеном Величанству Краљици Марији

Њеном Величанству Краљици Марији,
Ваше величанство, узвишена Краљицо и мајко нашег љубљеног младог Краља, његовог Величанства Краља Петра 2,
Као српски сељак, син наше лепе Шумадије, ја сам слободан Ваше Величанство, да Вас најупокорније умолим да ми дозволите да пред Вашим и Његовим Величанством одржим једно музичко вече, те да упознате човека који је самоук, без музичке школе се усавршио у свирању на фрули, тако да сам за то добио признање Етнографског музеја и Уметничког одељења Министарства просвете. Ја сам своје музичке способности показао у следећим местима: Лондону, Паризу, Прагу, Берлину и Бечу, где сам пожњео најлепши успех.

Београд, 24.05.1939. Адам Милутиновић, св.

Извор: Историјски архив Београда

Нема коментара:

Заим Имамовић - Фрулашко коло